LA VOZ LIBRE

Galicia Bilingüe edita un segundo vídeo contra la política lingüística de Anxo Lorenzo

El primero ha sido retirado por reclamación de Aardman Animations Ltd.

LVL
2009-07-17 19:12:22

Vigo.- Galicia Bilingüe publicó recientemente un vídeo de 3 minutos de duración para denunciar el contenido de la denominada Guía para a planificación lingüística que los equipos de normalización utilizan desde hace dos años en los colegios e institutos de Galicia. GB ya le había solicitado al presidente Feijóo que esta guía fuese retirada de los centros de enseñanza a pesar de que Anxo Lorenzo, responsable de Política Lingüística nombrado por el propio Feijóo, fue uno de sus tres redactores. Se trata de una guía con un contenido discriminatorio que antepone la conservación de una lengua a la educación de los escolares. Galicia Bilingüe considera este texto como un experimento deplorable.

El vídeo, que había sido elaborado por Gloria Lago, presidenta de Galicia Bilingüe (GB), ilustraba el contenido de la guía con imágenes de la película infantil 'Chicken run' ('Evasión en la granja'). Muy poco después de iniciar su difusión a través de la Red, Galicia bilingüe detectó la existencia de una nueva campaña difamatoria contra la asociación, destinada en este caso concreto a influir en la productora de dicho film para frenar la emisión del trabajo de GB.

A pesar de que la compañía distribuidora, con la que contactó GB, no puso impedimento alguno para que el vídeo fuese editado, la productora, Aardman Animations, finalmente decidió retirarlo de internet.

Galicia Bilingüe ha publicado de nuevo el vídeo, utilizando otras imágenes que puedan transmitir la tristeza y el rechazo que produce en la asociación el contenido de la guía. También ha publicado otro vídeo más, igualmente diseñado por Gloria Lago, para denunciar las falsedades y falacias contenidas en la campaña Europa é plurilingüe elaborada por el equipo de Anxo Lorenzo para justificar el Decreto 124/ 07. Los boicots de diversa índole que padece la asociación desde que comenzó su andadura no desaniman a los defensores del bilingüismo y detractores de la imposición lingüística, que suplirán una y otra vez su falta de recursos económicos con imaginación y esfuerzo personal.

Comentarios

Dice ser GZ
2010-02-16 19:03:28
Segundo un estudo de opinión independente feito por unha universidade norteamericana cerca de 93% da poboación portuguesa admira as causas independentistas Vasca, Catalá e Galega. Nese estudo preto do 80% van máis lonxe ao consideraren que o Estado español é o único responsábel pola violencia neses países, considerando os seus habitantes como vítimas de agresión física, económica, cultural e política. Colocados perante a cuestión dos atentados de orixe vasca con mortes , gran parte responden que todas as loitas pola liberación dos pobos provocan vítimas e os vascos son entre todos os movementos de liberación aquel que máis selectivamente ten atinxido persoas que directamente son cómplices na ocupación do seu país. Cando se coloca a palabra terrorismo para definir os nacionalistas vascos, a resposta é case unánime que son movementos de liberación, que a liberdade non é terrorismo , polo contrario a ocupación dunha nación a destrución da súa lingua e cultura e explotación económica e extinción de identidade iso si é terrorismo. Polo contrario o 1º ministro Sócrates que está a atravesar o peor momento de credibilidade e popularidade que xa algunha vez un xefe de goberno tivo en Portugal, mantén unha alianza con Zapatero contra a ETA nas bases no país Luso

Dice ser Anónimo
2009-11-02 02:49:00
Gloria Lago eres una gran puta eres la vergüenza de los castellanos. Deja los gallegos en la Galicia hablen en gallego. Yo en Madrid tampoco quiero hablar gallego. ES una cuestión de identidad. Si quieres hablar castellano sale de la Galicia. Su puta deja las personas en paz. En la Galicia en gallego en Castela en castellano. Así es que todos quedan bien y en paz.

Dice ser Kst
2009-10-26 17:00:39
Tecnicamente não está mal o legendado. Glory Lake podia dedicar-se a legendar filmes de Charlot. Em "bilingue", claro, como este.

Dice ser BRAV
2009-09-15 19:24:37
jajjaja a foderse Gloria lake Roma non paga a traidores

Dice ser Xose
2009-08-24 03:55:34
Isto supera todos os límites: http://www.youtube.com/watch?v=0SKVg61-Bn0&feature=related http://www.youtube.com/watch?v=cRO2SoX8jVA Nin nos réximes coloniais máis cruéis a policía usou fogo sobre que defendía o uso da súa lingua materna. Impor a colonización pola lei da bala! Non hai ninguén que faga unha queixa crime contra o Estado español no Tribunal Europeo dos Dereitos do Home? (TEDH) E nas Nacións Unidas contra a colonización réxime xa non aceptábel o século XXI?

Dice ser Mary
2009-08-23 17:23:41
Help the World ! The Spanish colonial regime in Galiza is a disgrace to humanity. The Galicians are prohibited from speaking their language. The writer Carmen said: "In a country colonized is always 3 types of people: 1 The Natural. 2 The Mestizo. 3 The Settlers. Galiza is no exception. From the point of view the natural language are «Reintegracionistas», because they want to recover its origins date of colonization clean. The mestizos are «Isolationist» claim because the creole language with the colonial language. The settlers are those who advocate maintaining the colonial language. The Castilian known abroad for Spanish, the colonial language imposed in all countries colonized by the Spanish state. There can be more objective in this question of language Galician in Galiza. And you it is natural in Galiza, Mestizo or settler? Many argue that the crossbreds by mere ignorance! " Indeed the colonization and exploitation of the Galician people in the XXI century is a disgrace to humanity. There are many political prisoners just because they want to speak Galician. The colonial Spanish police shoot firearms on the peaceful people to defend the country's natural language. Where are the democratic nations and Western civilization? The colonial regime is to divide all the Galician society. Fraud, falsification of studies of opinion, it is valid by colonial powers to convince the Galicians who like to be colonized by the Spanish. The Basques fighting for independence of their country through the war, by contrast the Galicians struggle peacefully and did not have deserved the support of the entire free world. The free world can not let the Spanish colonial regime kill a civilization that has existed since 2000 years Before Christ. Galiza is a nation with its own language and culture millenary crushed by force of arms of the Spanish colonial army. The GALIZA need of solidarity in the world.

Dice ser yo
2009-08-10 21:42:47
y el otro presumiendo de k sabe inglés, pffff, d k sabe ingles y es gallego, cuando de esos sobran...

Dice ser yo
2009-08-10 21:41:41
aki llaman colonizadores ao chou, sin saber como es la persona, sin conocerla, k vergüenza!

Dice ser FONSECA
2009-08-07 06:29:25
The Spanish colonization in Galiza forbade the native language of Galiza Galician/Portuguese. Until now the Galicians struggle for recovery is in the language: http://www.youtube.com/watch?v=9nBb7Czn9PI http://www.youtube.com/watch?v=jKcIekOL2mo&feature=related http://www.youtube.com/watch?v=uTvVnW8tC3o&feature=related http://www.youtube.com/watch?v=87havH7abqo&feature=related http://www.youtube.com/watch?v=D4sHt2uJFb4&feature=related http://www.youtube.com/watch?v=auSw3j6L12E&feature=related http://www.youtube.com/watch?v=sMFVNLKCdrg&feature=related http://www.youtube.com/watch?v=9tjogg9quVo&feature=related http://www.youtube.com/watch?v=78C9zWWQICM&feature=related http://www.youtube.com/watch?v=LVrm0zciUjo&feature=related http://www.youtube.com/watch?v=fLMDbMaGKQw&feature=related http://www.youtube.com/watch?v=6tt2STkICTE&feature=related http://www.youtube.com/watch?v=LTWYL7QVkBE&feature=channel http://www.youtube.com/watch?v=Yf74yWreQNs http://www.youtube.com/watch?v=IKO0lGzAnR0&feature=related http://www.youtube.com/watch?v=bR7ui9IfZM0&feature=related http://www.youtube.com/watch?v=facVQK4CI8g&feature=related http://www.youtube.com/watch?v=L1NGMahQJmY&feature=related http://www.youtube.com/watch?v=6UzwWh91UVc&feature=related http://www.youtube.com/watch?v=D5xhZyhVjJs&feature=related http://www.youtube.com/watch?v=Co_PreYTjwA&feature=related http://www.youtube.com/watch?v=7TIVeEpAQPQ&feature=related http://gzvideos.info/contramanifestacom-em-defesa-da-lingua/ http://gzvideos.info/defender-a-lingua-non-e-delito-cronica-do-8f/ http://gzvideos.info/ii-cadea-humana-pola-liberdade-dos-presos-e-presas-independentistas-galegas/ http://gzvideos.info/na-galiza-en-galego/

Dice ser Manolo
2009-07-22 04:25:49
Din os colonialistas españolistas que nós os patriotas galegos somos minoritarios dentro do muro colonial. Todas as grandes causas foron sempre defendidas por elites. Só as elites están na vanguarda. As maiorías adhiren sempre posteriormente. Agora os colonos que viven na Galiza ao sentírense protexidos polo réxime colonial asumen posicións que no futuro nin nunha Galiza Federada teñen condicións para viviren entre os galegos. Quen dubida que mais cedo ou mais tarde o colonialismo chegará ao fin na Galiza? Federado ou Independente a Galiza será un ESTADO. Cando iso acontecer os colonos que hoxe asumen posicións na defensa do colonialísmo sairán de mans baleiras, van se sentir traizoados polos propios madrileños, que irán optar por ter un bo relacionamento co Estado da Galiza deixando os colonos sen nada. É así que sempre acaban estas situacións. Os colonos chegan até en moitos casos a seren xulgados e condenados por actos coloniais, cando regresan ao antigo Estado colonial para este limpar a cara perante o mundo. En España non vai ser diferente....

Dice ser Xavier
2009-07-22 04:24:54
O dicirmos Galiza Ceibe nada valerá se non tivermos unha actitude forte na defensa da nosa identidade. Dou como un exemplo os galegos do sur do río Miño non só por cando Castela ocupou a Galiza non o aceptaren e tornárense independentes como aínda hoxe teñen un nacionalismo imprecionante. Vexan o sentimento dos portugueses cando ouven o Himno de Portugal. A selección afeccionada de "Ragby". Foi clasificado internacionalmente como o Himno Nacional máis sentido no mundo : http://www.youtube.com/watch?v=993zjs7l80I&feature=related Nun xogo de fútbol entre Portugal e Grecia. Reparen o respecto dos representantes máximos da FIFA que cando acaba o himno grego e comeza o portugués se colocan en sentido. Vexan todo o ambiente de nacionalismo que os portugueses envolven todo o estadio. Estamos perante un Estado/Nación: http://www.youtube.com/watch?v=4RrJe-n_88A&NR=1 Reparen que a bandeira portuguesa, aínda mantén no centro o fondo branco coa cruz azul feita de escudos guerreiros que á data da fundación do país era a bandeira galega militar na guerra contra os mouros. Despois de conquistaren a independencia houbo varias guerras contra castela que acabaran sempre con vitorias portuguesas mesmo como esta en que eran 5 casteláns para 1 portugués. Na versión castelá méntese no que se refire ás baixas porque dos máis de 30.000 casteláns só menos de 2000 chegaran a casa e moi feridos. Os restantes foron mortos ou presos. Dos 5 comandante casteláns 3 foron mortos 1 foi prendido e o outro o propio Rei de Castela foxe despois do seu cabalo ser morto e matar á traizón un nobre castelán para lle roubar o cabalo e por-se en fuga. O cinismo foi tan grande que cando chegou a Castela o Rei dixo que o nobre traizoado sacrificara a vida pela del. Dándolle o nome de Mártir de Aljubarrota en vez do Traizoado de Aljubarrota. Cando nós tivermos este nacionalismo seremos libres vexan versión castelá indesmentível: http://es.wikipedia.org/wiki/Batalla_de_Aljubarrota

Dice ser Firmino
2009-07-20 03:04:03
En todo o mundo os colonos van aínda que sempre de mans baleiras, despois de estaren séculos protexidos polo réxime colonial. Os casteláns españolistas non terán mellor sorte. A arrogancia de queren impor aos galegos a vida castelá en especial o idioma colonial gerar na Galiza o odio aos casteláns. A historia universal está chea de exemplos de como isto acaba. Os españolistas casteláns vexan o fin doutros que noutras partes do mundo tamén viviran previligiados polo réxime colonial a destruír as culturas nativas. Vexan como acabaran. Vexan o voso fin. Alí como aquí os réximes coloniais tamén sempre afirmaban que os independentistas eran minoritarios, porén acabou por se probar que eran ben maioritarios. Mesmo absolutos. -

Dice ser Carmen
2009-07-20 03:02:55
Traidores e colonos como "marina " nin serven para dar a súa carne para alimentar os cans, pois os pobres animais até ficaban envelenados

Dice ser Simas
2009-07-20 03:01:20
Marina a GALIZA é dos GALEGOS non dos Colonos. Vai para Castela deixa os galegos e a Galiza em Paz.

Dice ser LUIS
2009-07-20 02:59:23
Non liguen a eses colonos. Temos é de abrir os ollos aos galegos para veren como eses colonos pensan en destruír a nosa identidade. Se aínda somos galegos é porque temos un idioma propio. Iso os colonos non nos perdoan. Por iso é que o galego é tan atacado. Até é bo eses colonos diciren o que pensan que así dan a oportunidade a nós galegos de abrirmos os ollos. GALIZA CEIBE

Dice ser Erene
2009-07-20 02:57:35
Os radicais antigalegos no día en que a GALIZA tiver un XEFE de ESTADO cálanse. Pola constituicion de ESTADO GALEGO. ABAIXO O COLONIALISMO. Morte a todos aqueles que queren explotar o pobo galego quere sexa exploracion lingüística, económica ou Humana.

Dice ser marina
2009-07-19 20:09:56
pues mira neno. Si el nuevo decreto no dice bien clarito que los padres vamos a elegir. riete tu del pollo que podais montar vosotros. nosotros somos sus votantes de vosotros no puede feijoo esperar nada a si que que se atreva a no cumplir que le ponemos las calles patas arriba. y te aseguro que le tiene muicho mas miedo a nuestras movilizaciones que a las vuestras y ya podeis amenazar con lo que queráis que por nuestros hijos saldremos a gritar lo que haga falta. para chulas las madres gallegas. una manifestacion para protestar por una promesa no cumplida es muy dificil de justificar y a feijoo le gusta mucho quedar de guay y que en las encuestas slo pongan como muy valorado. pues como nos tome el pelo se la montamos y muy gorda..

Dice ser Ramirez
2009-07-19 04:35:47
Moi ben Ben quen son os radicais son os ocupantes que non nos deixan vivir na nosa terra en paz. Os colonialistas queren a morte da nosa cultura e idioma para imporen a superioridade castelá. Fóra con todos os colonizadores. Galicia Ceibe! A contra-información colonial ocupan o noso país e aínda nos apelidam de radicais só porque non queremos ser colonizados e queremos vivir en paz. Fóra coa tirania colonial Xa.

Dice ser Xavier
2009-07-19 04:23:13
O dicirmos Galiza Ceibe nada valerá se non tivermos unha actitude forte na defensa da nosa identidade. Como nos librar dos radicais colonizadores españolistas? Dou como un exemplo os galegos do sur do río Miño non só por cando Castela ocupou a Galiza non o aceptaren e tornárense independentes como aínda hoxe teñen un nacionalismo imprecionante. Vexan o sentimento dos portugueses cando ouven o Himno de Portugal. A selección afeccionada de "Ragby". Foi clasificado internacionalmente como o Himno Nacional máis sentido no mundo : http://www.youtube.com/watch?v=993zjs7l80I&feature=related Nun xogo de fútbol entre Portugal e Grecia. Reparen o respecto dos representantes máximos da FIFA que cando acaba o himno grego e comeza o portugués se colocan en sentido. Vexan todo o ambiente de nacionalismo que os portugueses envolven todo o estadio. Estamos perante un Estado/Nación: http://www.youtube.com/watch?v=4RrJe-n_88A&NR=1 Reparen que a bandeira portuguesa, aínda mantén no centro o fondo branco coa cruz azul feita de escudos guerreiros que á data da fundación do país era a bandeira galega militar na guerra contra os mouros. Despois de conquistaren a independencia houbo varias guerras contra castela que acabaran sempre con vitorias portuguesas mesmo como esta en que eran 5 casteláns para 1 portugués. Cando nós tivermos este nacionalismo seremos libres vexan versión castelá indesmentível: http://es.wikipedia.org/wiki/Batalla_de_Aljubarrota

Dice ser Ben
2009-07-19 01:20:13
Efectivamente os radicais antigalegos andades moito por estas páxinas ultras tipo Galicia Bilingüe. Os que ides estar desesperados sodes vós cando vexades o texto real do novo decreto que está a elaborar Anxo Lourenzo, dado que non responde aos vosos desexos de liquidar completamente o galego. Tes toda a razón. Hai que facer que os nosos alumnos abran os ollos o próximo curso para que vexan as vosas ideas franquistas antigalegas e se sumen á defensa dos idiomas.

Dice ser PEDRO
2009-07-18 12:23:32
Ya veo que los radicales andan mucho por aquí. Tenemos que alegrarnos de que hayan intentado dar la vara tambi´´en en Inglaterra. Están deseperados pero el nuevo video es mejor que el otro. Es una buena señal el que intenten los radicales proteger a Anxo Lorenzo. Por algo será . a ver si la gente abre los ojos del todo que solo los tiene medio abiertos.

Dice ser Luis
2009-07-18 04:12:30
Non liguen a eses colonos. Temos é de abrir os ollos aos galegos para veren como eses colonos pensan en destruír a nosa identidade. Se aínda somos galegos é porque temos un idioma propio. Iso os colonos non nos perdoan. Por iso é que o galego é tan atacado. Até é bo eses colonos diciren o que pensan que así dan a oportunidade a nós galegos de abrirmos os ollos. GALIZA CEIBE

Dice ser Diniz
2009-07-18 04:11:40
Os colonizadores da Galiza teñen que ser xulgados nun tribunal internacional de Crimes contra a Humanidade. A Convención Europea dos Dereitos de Home, non permite esta colonización castelá da Galiza. Fóra cos opressores xa.

Dice ser Gabriela
2009-07-18 04:09:16
Os simpatizante do vello réxime colonial chegan a dicir que na Galiza non hai colonialismo. Entón porque se senten no dereito de impor o castelán como lingua oficial? Porque non ten un trato igual a calquera outra lingua oficial da EU? Porque a Galiza non pode decidir en recibir as televisións portuguesas en canle aberta, porque non ten cualificación para decidir a construción de pontes, estradas e ter a súa propia policía? Porque non podemos nos gobernar a nós propios ? En vez diso temos uns políticos locais subordinados a Madrid. Se isto non é colonialismo nada o é. Na verdade estamos perante un dos máis perigosos e repugnantes réximes coloniais un autentico lobo de garras e dentes ben afiados que se quere pasar por un bondadoso cordeiro!

Dice ser Martins
2009-07-18 04:07:58
Estou certo que hoje não é possível lutar pela autodeterminação da Galiza sem recorrer aos meios de Comunicação Internacionais e aos Tribunais Internacionais. Dentro do regime colonial espanhol só podem esperar mais do mesmo. Protestar dentro dos muros coloniais é só porém-se a jeito de serem perseguidos, caluniados, mal tratados e ainda apelidados de radicais. Por isso do Brasil aconselho os líderes políticos patriotas da Galiza a montarem um sistema informativo junto das Agências de Notícias Internacionais para que a causa galega seja conhecida em todo o mundo e ganhe defensores. Não ganham esta batalha contra o colonialismo espanhol sózinhos. Por outro lado a prática do colonialismo faz que os seus simpatizantes e executantes cometam crimes contra a Convenção Europeia dos Direitos do Homem. Os líderes patriotas devem aproveitar tanto os crimes de delitos difamatórios contra o povo galego seja eles ditos por particulares ou pelos meios de comunicação, como os crimes de Estado praticados por polícias e tribunais. Sabem que por cousas bem menores já vários tribunais de Estados soberanos foram condenados no TEDH em Estrasburgo? Um Abraço de solidariedade do Brasil

Dice ser Galego
2009-07-18 04:06:20
Para "Fran Pena " Non son socialista nin sequera me considero de esquerda. Porén teño unha gran admiración e respecto pola esquerda por normalmente defenderen o noso país da colonizacion castelá e o noso idioma. Quen defende a descolonizacion da Galiza non é vermello nin azul é simplemente honesto. Defender a descaracterizacion do idioma galego e da cultura galega coa imposicion do castelán é o maior crime contra a humanidade practicado este século..

Dice ser Luis
2009-07-18 03:59:56
Os galegos honestos que defendem o idioma galego são claramente maioritarios no nosso país. Acontece é que vivimos debaixo dum criminal e terríbel réxime colonial. Por cada galego que escriba contra o colonialísmo hai polo menos 10 que nada fan por medo de represalias. España não fai um referendo sobre a autodeterminação da Galiza porque sabe que perdía por unha grande diferenza. Em caso contrario xa o fixera para legitimar internacionalmente a colonização.««« Nota: o ditongo (ão) e (ção) xa existe em galego desde o ano 1200 nos documentos oficiais recoñocidos pelo Estado espanhol)»»»

Dice ser Vermello
2009-07-18 02:03:13
Aardman Animations, Ltd., also known as Aardman Studios, is an Academy Award-winning British animation studio based in Bristol, United Kingdom. The studio is famous for its stop-motion, clay animation productions, particularly those featuring Plasticine duo Wallace & Gromit. However, it successfully entered the computer animation market with its 2006 film, Flushed Away. Aardman was founded in 1976 as a low-budget project by Peter Lord and David Sproxton, who wanted to realize their dream of producing an animated motion picture. The duo's first big break was providing animated sequences for the children's art series, Vision On, for which they created Morph, a simple clay character. Around the same time Lord and Sproxton made their first foray into adult animation with the shorts Down and Out and Confessions of a Foyer Girl, entries in the BBC's Animated Conversations series using used real-life conversations as soundtracks. However, these two shorts were not actual Aardman productions. Later Aardman produced a number of shorts for Channel 4 including the Conversation Pieces series. These five shorts worked in the same area as the Animated Conversations pieces, but were more sophisticated. Lord and Sproxton began hiring more animators at this point; three of the newcomers made their directorial debut at Aardman with the Lip Synch series. Of the five Lip Synch shorts two were directed by Peter Lord, one by Barry Purves, one by Richard Goleszowski and one by Nick Park. (Isto consulteino na Wikipedia en inglés para que Gloria vexa que os que falamos galego tamén somos quen de ler coma ela noutras linguas).

Dice ser Vermello
2009-07-18 01:59:13
Ja, ja, ja Fran, tes toda a razón. É a mesma estrela da UPG. http://www.uniondopovogalego.org/ Vaia confabulación do comunismo patriótico coa Aardman Animations Ltd. Ja, ja, ja

Dice ser Fran Pena
2009-07-18 00:27:26
Los rojos-separatistas confabulados con la masonería británica quieren destruir la Santa Cruzada que un intrépido grupo de españoles libra guiados por la simpar heroina Gloria Lago en las tierras de la región galaica, hermosa esquinita varde de España que ha sido corrompida en estos últimos años por las perniciosas ideas del separatismo segregador y el cruel marxismo. Para los ingenuos que piensen que exageramos sólo una pista: los de la productora esa, Aardman Animations, tienen un logotipo con una estrella roja exactamente la misma estrella comunista de los gallegos separatistas : http://www.aardman.com/ Vencimos y venceremos pues tenemos fé en Dios y en España.

Dice ser PEDRO
2009-07-17 22:13:43
SÍ HOMBRE. Los de GB se hicieron pasar por la productora y escribieron a you tube para que baneara su propio vídeo. A saber las burradas que los nacionatas les habrán contado a la productora acerca de GB. Pero a mí me huele que hubo más presión que la de los radicales porque de lo contrario no les habrían hecho caso. El galego mueve mucha pasta. Me estoy acordando de un acto de campaña en LA Coruña con quintana y los culturetas haciéndole la pelota y anticipándose a su triunfo. Había gente del audiovisual. Vaya usted a saber cuantos hilos se movieron. Pero lo importante es que dan en hueso porque esta gente no se acobarda.

Dice ser relax
2009-07-17 22:05:15
Gloria, chica, tómate un tranquilizante y descansa un poquito durante las vacaciones del verano. Vete a la playa de Samil, date un paseo, relájate un poquito, mujer, que si no vas a acabar como la niña del exorcista.

Dice ser Runninglory
2009-07-17 21:31:58
Aardman Animations ha retirado el vídeo de GB por que están influenciados por una conspiración galaico-separatista internacional para acabar con Galicia Bilingüe y su cruzada para salvar a los niños gallegos de la terrible amenaza que supone para ellos la lengua de Galicia. ¿No será que Gloria Lago está llegando a creerse sus propias falsedades? La que empieza a dar miedo es ella.

Dice ser SI
2009-07-17 21:09:44
La verdad es que el video da miedo...Pero es que la politica linguistica del anterior gobierno daba miedo..

 
 
 

Economía

Javier Fernández

Javier Fernández

Periodista
Hagan sus apuestas. ¿Cuánto tardaremos en quebrar definitivamente las cuentas públicas? ¿Dos, tres, cuatro, cinco  [...]

Política

Enrique Arias Vega

Enrique Arias Vega

Periodista y economista
 En Berlín aún quedan ancianos -pocos, por fortuna- que un 13 de agosto de 1961 vieron desde la parte oriental de la ciudad  [...]

Política

Julia Navarro

Julia Navarro

Periodista y escritora
Es curiosa la casi indiferencia que ha producido el anuncio de ETA de que va a entregar las armas



La Voz Libre on Facebook