LA VOZ LIBRE

Homenaje al independentismo catalán en el pueblo gallego de Arins

"¿Desea que Galicia continúe siendo una colonia como en los últimos 525 años?

Belén Piedrafita
2009-09-30 14:10:06

Arins (La Coruña).- El pueblo gallego de Arins celebrará el próximo 3 de octubre un homenaje a Cataluña y al referéndum de autodeterminación que se celebró en Arenys de Munt. La jornada lleva por título “En Arins, como en Arenys: Independencia. Homenaje a Cataluña” y está organizada por el grupo “Sei O Que Nos Figestes… Nos Últimos 525 Anos” (Sé lo que nos hicisteis… los últimos 525 años). El acto comenzará a las 18.00 “hora española, una hora menos en Galicia” y tendrá lugar en el local social Teleclube de la localidad gallega.

El catedrático de Estructura Económica de la Universidad de Santiago de Compostela, Ramom Lôpez-Suevos, será el encargado de abrir el acto con una conferencia titulada “La apasionante estrategia de las consultas populares”, la cual derivará posteriormente en un debate con la participación de los observadores del referéndum de Arenys.

Posteriormente se realizará una consulta a los asistentes. El enunciado será "¿Desea que Galicia continúe siendo una colonia como en los últimos 525 años, o por el contrario, quiere que a partir de ahora sea una cosa totalmente diferente?". El acto concluirá con una merienda popular.

Comentarios

Dice ser cr9
2011-03-01 21:30:34
eu son galego e todo iso pero ai que saber falar

Dice ser pabloski
2011-03-01 21:27:52
esto esta muy pero que muy bien pero hay que escribir mejor no se escribe "figestes" se escribe "fixeches"

Dice ser cies
2009-11-12 19:02:50
non é por nada eu defendo o galego a tope pero... isto é mais esperpentico que un concerto dos heredeios da crus

Dice ser para de arin
2009-10-10 17:41:18
ke esjazada.. kando pos esto: Se preguntases á directiva da asociación explicaríanche o que se ía facer: unha conferencia dun prestixioso catedrático sobre as consultas populares.. non as eskchedes e kerades kedar ben ke xa no periodiko poñia ke a señorita presidenta da asociacion non sabia para ke deixara o lokal,, e se mo negas vaite o korro dese dia e informate,

Dice ser outo d arins
2009-10-09 23:54:26
eu tamen son de arins e tou kompletamente de akordo con un de arins, eso foi unha p..... verguenza, nadie sabia nada eu con toda a xente ke fali nadie sabia nada, e ke karallo se ten ke vir facer eso a arins se en arins a maioria da xente non apoia eso... e senon mirade os resultados das votacion,, e xa non teño ke dicir mais,,, eu se non fun foi pq me daba vergonza participar neso, e tamen quero decir que o que ai en arins non e unha asociacion, o que e e unha mafia que ten apropiado un local que e de todos, e por certo todos vos que queredes independencia pq non lle contestades o mensaxe de un de arins que fala da agricultura e todo eso! ou e que non sabedes q contextar.. moita independencia moita ostia e despois morremos de fame, e este idioma no ke eskribo e o galego e non o ke eskribides vos pq este galego e o ke fala o pobo con distintas variacion dependendo da zona e este e o galego que me aprenderon meus pais e lle aprenderei a meus fillos pq con este galego entenderase con todos os galegos!, bueno con todos non, con todos menos con 4 ignorantes que non teñen que facer e andan a inventar un idioma que no entenden nin eles, pq eu coñezo varias persoas desas que reinvidican o idioma e van a manifestacione pintan a cana verde e despois velos falando normal e falan koma min, asike se non tedes que facer independentitas do karallo vide pa miña casa que ai moito ke sachar,,, e se keredes idependencia metemosvos nun pueblo facemos un muro o redor e aver kanto tempo ajuantades sen morrer de fame pero polo menos tubestes a vosa independencia,

Dice ser De Arns
2009-10-05 14:34:37
Mira, "Un de Aríns", non hai que consultar a TODOS os membros da Asociación cada vez que se vaia facer algo. E se estás escandalizado é culpa túa por faceres caso deste libelo. Se preguntases á directiva da asociación explicaríanche o que se ía facer: unha conferencia dun prestixioso catedrático sobre as consultas populares. E logo da conclusión, unha MERENDA e un SIMULACRO de referendo para quitarlle ferro á cousa. Iso si, no medio dunha homenaxe ao pobo catalán. No acto houbo varios algún membro da nosa asociación e ninguén puxo ningún problema. Ti eras libre de aparecer por alí e dares a túa opinión. Se non viñeches, problema teu, non te veñas queixar agora.

Dice ser Ceive
2009-10-04 12:39:48
Santiagués: Te voy a hablar en tu propio idioma porque eres tan ignorante que desconoces otro y estas tan colonizado y rancio que solo sabes decir: "si bwana" a la rojigualda. Los toponimos son galegos porque el idioma popular es galego, no español. El español no nació en Galiza, el galego si. Quedate con tus "Orines" y tu pasion perversa por Franco, Frijol y toda la demas caterva de oscuros.

Dice ser Un de Arins
2009-10-02 15:30:01
A vergoña non e que sa faga unha conferencia, senon que non se consultase cos membros da asociacion propietaria do local, porque o igual ca min podo contabilizar outras 15 familias membros da asociacion que non sabian nada e non tan dacordo con este acto e porque non se me deu por ir polas portas preguntado se o habian consultado con alguen porque o dudo moito, e tamen dudo que participes mais ca min na vida veciñal e en todo canto se organiza na parroquia.Vou as excursions, vou e axudo a facelas festas, paricipo nas reunions, e en general case todas por non dicir en todas as cousas organizadas pola parroquia (porque me seria imposible) dende hay moitos anos, contabilizo uns 16 ou 17 anos, asique tou de volta e media no que sucede na parroquia.

Dice ser De Arns
2009-10-02 14:50:26
Para "Un de Aríns". ¿E que vergoña che parece que no noso local dea unha conferencia un dos máis prestixiosos economistas de Galicia? Porque López-Suevos non é precisamente un ninguén. E o de que foi decisión dunha única persoa é pouco menos que mentir. Claro que se non participas na vida veciñal...

Dice ser Un de Arins
2009-10-02 02:31:37
E unha cousa mais. Neste acto non ten nada que ver a xente de Arins, xa que foi organizado por xente allea o pobo e permitido por unha soa persoa sin consultalo con ninguen. Polo que este acto traera ainda mais polemica, porque o local no que se vai celebrar e privado(foi construido por xente do pobo en terreos particulares, polo que e solo unica e exclusivamente do pobo sen ter poder ningun sobre el o concello) e dunha asociacion de veciños os cales pagan polo seu mantemento e non foron consultados, tuveron que enterarse polos medios de comunicacion. Unha vergoña.

Dice ser 1dArins a gz
2009-10-02 02:12:15
Sigo dicindo que o galego de galicia e o popular, xa que nos somos galegos non portugueses, proba diso e que a metade da tua resposta non a entendo e con esto creo que podo xeralizar e son galego falante de sempre.Estou dacordo en que o nh e 100% galego, pero eso ahora deber formar parte dos libros de historia e non dos de literatura. E outra cousa que non podemos permitir e volver o pasado xa que as cousas cambian e seguen o seu curso natural, porque somos persoas e podemos discurrir e avanzar e aprender do pasado e non temos porque volver atras se a inmensa maioria da por bo o idioma. Calquera dia dasevos por querer andar en taparrabos e descalzos polo monte como se facia no pasado. Tampouco se pode impoñer o galego para todo como vós procurades, porque non todo acaba en Galicia e en canto salgamos da nosa comunidade somos analfabetos literalmente, non sabremos falar nin escribir porque nadie nos iba entender. Con esto non quero dicir que non debamos defender o galego, por suposto que hai que manter a nosa lingua e loitar para que non desaparezca pero nunha medida loxica.Gustariame que me deses unha resposta xa que me interesa o tema e queria sabela vosa opinion. Un saudo e perdoa se en algo vos molestei.

Dice ser gz a 1dArins
2009-10-01 15:22:42
A pronunciaçom nom tem de mudar, mas a ortografia espanhola da nossa língua nom respeita a norma galega (baseada no occitano) criada há moitos séculos. Os galegos levamos a nossa líongua a Portugal na reconquista (do mesmo jeito que os catalaes a valência), acho que você esqueceu este dado. Pelo tanto, o "ñ" é espanhol e o "nh" é 100% galego.

Dice ser Un de Arins
2009-10-01 10:36:21
"En Galicia en galego" (y en castellano tambien que para eso tenemos libertad y somo bilingües) non como din os independentistas "em Galiza em galego", por favor, que non nos entendemos falando o mismo idioma. Podo entender os diferentes dialectos do galego que hai por todo Galicia pero non son capaz de entender ese que din que e o normativo. O normativo debería de ser o galego popular, o que fala a xente de a pe. Galicia sen a sua xente non e nada e eso non e o que falan nin o que queren a maioria dos galegos. E de independencia nada. ¿Que queren morrer de asco? Se do unico que nos vivimos e da agricultura que esta moi mal pagada e da pesca que no la teñen en Europa moi limitada. Vivimos do estado hai que recoñecelo, de España, sin eso seriamos tercermundistas, porque a industria non e que sexa pa moito. Xa non esta moi avanzada a industria en España e nos non lle facemos nin sombra. Asique porfavor, deixade de facer o pinpin.

Dice ser Aldeano
2009-10-01 02:47:59
Me siento incómodo con el comentario de Santiagués. Soy aldeano (o sea, vivo en una aldea). ¿Considera que mi condición es despreciable? Urbanita de mierda españolero.

Dice ser sonia
2009-09-30 21:25:55
Qué medo dan eses comentarios. Realmente moitos galegos non merecen ser nados en GZ. Iñorantes totales, presumen de cargarse unha lingua románica máis antigua que o castelán, e chámanlle moda. Y eso que ni siquiera saben hablar el castellano, "neno". Calqueira sociolingüística de outros países europeos debe flipar coas patoloxías destes retrasados.

Dice ser Divertido
2009-09-30 18:08:02
"La policia tendria que impedir otro acto ilegal como este" ¿Ilegal? ¿Qué tiene de ilegal la conferencia de un prestigioso economista? ¿Hacer un simulacro de voto es ilegal? ¿Hacer una merienda es ilegal? ¿Tomarse un refrigerio es ilegal? ¡POR FAVOR!

Dice ser sunrise
2009-09-30 17:57:18
Hablar y preguntar, actos prohibidos YA!! "democracia española" XDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Dice ser ZPgotico
2009-09-30 17:50:00
¡Esto es de locos! ¡Que alguien les pare los pies con todas las de la ley!

Dice ser CATAL
2009-09-30 17:36:07
com patiu espanyolets ultradretans, que potser ploreu per que es trenca la vostra estimada espanya? ha, ha , ha... per que no correu fins a Gibraltar i crideu allò que fa tant riure: Gibraltar espanyol ! ha, ha, ha. Conformeu-vos amb la illa Julivert holigofrènics. INDEPENDÈNCIA PER CATALUNYA !!!! VISCA CATALUNYA LLIURE! CATALUNYA THE NEXT STATE IN EUROPA

Dice ser Ramn
2009-09-30 17:15:53
Estos de “Sei O Que Nos Figestes… Nos Últimos 525 Anos” fueron unos delos que organizaron las contramanifestaciones ilegales de payasos contra la manifestación por la libertad lingüistica en Santiago. La policia tendria que impedir otro acto ilegal como este.

Dice ser sunrise
2009-09-30 17:06:39
Ahora a recuperar los nombres originales que fueron deturpados durante el franquismo y en otras épocas se le llama moda? Tu sigue reclamando tu derecho a la ignorancia, que es lo que mejor sabes hacer.

Dice ser Santiagus
2009-09-30 16:35:24
El nombre del pueblo siempre ha sido "Arines", hasta que llegó la moda de galleguizarlo todo. Y claro "Arins" suena más gallego. Panda de paletos y aldeanos que no tienen nada mejor que homenajear a los separatistas catalanes. A ver se Feijóo cumple su promesa y tiene mano dura con este intento de insubordinación nazi. Aunque claro, viendo como ha inclumplidotodo lo que prometió en campanha sobre la libertad lingüística no sé que esperar.

 
 
 

Economía

Javier Fernández

Javier Fernández

Periodista
Hagan sus apuestas. ¿Cuánto tardaremos en quebrar definitivamente las cuentas públicas? ¿Dos, tres, cuatro, cinco  [...]

Política

Enrique Arias Vega

Enrique Arias Vega

Periodista y economista
 En Berlín aún quedan ancianos -pocos, por fortuna- que un 13 de agosto de 1961 vieron desde la parte oriental de la ciudad  [...]

Política

Julia Navarro

Julia Navarro

Periodista y escritora
Es curiosa la casi indiferencia que ha producido el anuncio de ETA de que va a entregar las armas



La Voz Libre on Facebook